روش های برای بالا بردن بازدید سایت
نوشته شده توسط : طراحی سایت

بسیاری از ما دوست داریم صفحه سایت ما هر روز پذیرای هزاران کاربر اینترنت باشد ولی روش های بالا بردن بازدید سایت را یا نمی دانیم یا به درستی اجرا نمی کنیم و درآخر سعی در دور زدن و گول زدن گوگل هستیم که در نهایت هوش مصنوعی گوگل آن را دیر یا زود می فهمید و به سایت ما جریمه می دهد . اما مگر روش های بالا بردن سایت پیچیده هستند که ما دست به این کار می زنیم با اطمینان به شما می گویم خیر . در زیر چند روش کارآمد برای بالا بردن سایت را آموزش می دهم لطفا آن را بخوانید و بادقت به کار ببرید مطمن باشید ظرف مدت چند ماه ( دو الی سه ماه) تاثیرات واقعی آن چشم گیر است .


موضوع جذاب برای مقاله وبلاگ خود انتخاب کنید

یکی از کارهای که باید در طراحی سایت برای بالا رفتن بازدید سایت شود مقاله نویسی حرفه ای می باشد .خیلی از نویسندگان وبلاگ سایت در زمان نوشتن مقاله و یا نوشته خود به این نکته توجه نمی کنند که مهمترین قسمت یک مقاله  تیتر آن می باشد این تیتر است که کاربر را وسوسه می کند تا بر روی لینک شما کلیک کند البته توجه داشته باشید اگر تیتر شما با مقاله شما همخوانی نداشته باشد دو عیب بزرگ برای سایت شما به وجود می آید ، اول اینکه بازدید کنندگان سایت دیگر به شما اعتماد نمی کنند و حتی با تاپیک جذاب دیگر شما را نادیده می گیرند و دوم اینکه خود گوگل زمانی که کاربری وارد سایت می شود و بعد از مدت کوتاهی از سایت خارج می شود می فهمید و درک می کند که این مقاله با تیتر همخوانی خوبی نداشته و در جستجو های بعدی و مقاله های بعدی امتیاز خوبی به شما نمی دهد . پس به دنبال بی اعتباری سایت خود نباشید


حداقل دو تا سه مقاله در روز در سایت خود وارد نمایید

گوگل به صراحت اعلان کرده است که محتوا پادشاه است این یعنی اینکه اگر می خواهید گوگل سایت شما را ببیند باید محتوا خود را پویا نگه دارید . شما باید بتوانید مقاله های خوب و جذابی برای مخاطب خود بنویسید لازم نیست مقاله ها طولانی باشد گرچه هرچه مقاله پر محتوا باشد بهتر است ولی مقاله ای در حد 7 تا 8 خط نیز کفایت می کند.


اعتبار مقاله های سایت

توجه داشته باشید سعی کنید مقاله سایت خود را از مقالات معتبر سایت های خارجی دریافت کنید و از کپی کردن محتوای سایت های فارسی دوری کنید زیرا که مقاله ای برای گوگل معتبر می باشد که دارای محتوای تازه باشد نه اینکه محتوای آن از سایت دیگر (منظور سایت فارسی می باشد) کپی شده باشد . همچنین شما باید لینک سایت معتبر خارجی که از آن مقاله را ترجمه یا اقتباس کرده اید در صفحه خود بیاورید این باعث اعتبار ترجمه سایت شما نزد مخاطب نیز می شود .

استفاده از ویدئو در مقاله سایت

حتما دیده اید که در بعضی از مقالات از ویدئوهای کوچک در وسط و یا آخر مقاله استفاده می کنند این باعث جذابیت بیشتر مخاطب شده و همچنین باعث می شود مخاطب شما بیشتر در سایت شما باقی بماند که خود امتیازی برای بالا بردن سایت شما در گوگل می شود

به کار بردن کلمات کلیدی در هنگام درج مقاله

شما باید بدانید به کاربردن کلمات کلیدی که می خواهید با آن سایت شما رتبه قابل توجه ای در گوگل داشته باشد باید در مقاله شما قرار گیرد البته باید توجه داشته باشید این به کار بردن کلمه یا کلمات نباید باعث آزار مخاطب شما باشد که نتیجه منفی به همراه خواهد داشت توصیه می کنیم حتما در تهیه مقاله دقت به عمل آورده و یا قبل از آن دوره ای کوتاهی به آموزش مقاله نویسی بپردازید تردیدی نیست مقاله های جذاب و معتبر می باشند که اصول درست مقاله نویسی را رعایت کرده باشند .

استفاده از شبکه های اجتماعی

شاید شما یک روز ناراحت کننده داشته باشید و با هیچ کس صحبت نکنید ولی در صفحه اجتماعی خود می نویسید "من امروز روز خوبی نداشتم" این یعنی اینکه مردم با شبکه های اجتماعی انس گرفته اند و این باید نگاه شخص و یا شرکتی را که می خواهد سایت خود بازدید کننده زیادی داشته باشد را تغییر دهد ، حتما صفحه ای در شبکه های اجتماعی درست کنید و مقالات خود را در آن قرار دهید و طوری این کار را انجام دهید که مقداری از مقاله در شبکه اجتماعی قرار گیرد (اصولا دو تا سه خط) و مابقی آن با لینکی به صفحه شما لینک شده باشد .


بازدید کنندگان مقالات خود را نمایش دهید

سعی کنید پس از اینکه مقالات شما بازدید خوبی گرفته اند آن ها را بدون اینکه خللی در نمایش مقلات خود ایجاد شود به مخاطب خود نشان دهید این باعث می شود مخاطب با اشتیاق بیشتری بخواهد مقاله شما را بخواند و حتی به مقالات اخیر شما در سایت مراجعه نماید.





:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 دی 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: